Tell me lies, sweet little lies...

Jag är sjuk och det är ganska skönt faktist. Man slipper tänka på allt som är jobbigt och man kan sova bort livet en stund. En sjukdom kan göra så att allt går lite snabbare men även att allt går lite segare.
Min dag har varit ganska bra, med tanke på att jag sov till 3 och sen har jag bara kollat på Tv.
Imorgon ska jag vara med min älskade Tova och vi ska ha det så bra som man kan ha det! Vi har så mycket att berätta för varandra nu. Jag kan inte förstå hur vi kan ha skjutit upp att ses så länge! Jag vet att det nog mest är mitt fel.
Men jag menar inte att vara osocial, det bara blir så ibland!

Lite kanin bilder som jag faschineras av!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0