MORGONKAFFE...

Sitter och dricker mitt morgon kaffe nu! Finns inget bättre!
Jag har slutar röka och det går jätte bra förutom att det är pain in the ass!!
Idag ska jag städa lite på mitt rum och till Precis som fick en massa godsaker igår av mamma :D

Veckan har jag spenderat med Fridah mf. Fick även en ny vinter jacka ska se om jag hittar en bild på den sen!
Köpte även en ny stor grå halsduk som är jätte mysig.
Så nu är jag redo för vintern, kanske lite sent men vadå?!?

Ikväll släpps sesong 4 avsnitt 2 av Skins :D


Min har dock lite rosa detaljer :)


Kommentarer
Postat av: Petra

Snygg jacka. :) Är det en vinterjacka eller det är en sådan som passar på våren också utan att den är för varm?

2010-02-05 @ 14:03:59
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Petra

Sv: Den var riktigt fin. :) Får man fråga var du köpt den?

2010-02-05 @ 14:13:09
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0