D-I-N-O-S-A-U-R...

Har hittat väldigt många skor som jag inte bangar för.
Träffade även min jobbcoatch igår och hon var väldigt trevlig och bra!
Vi satt och snackade och pratade om min jobb situation och ska träffas igen nästa fredag och gå vidare med min personliga plan. Har även sökt in lite lite folkhögskolor till efter sommaren. Har dock bara sökt in till Malmö än så länge men det kommer bli mer, det finns ju så många att välja på nu för tiden :P

Lyssnar på Ke$has nya album som är jävligt bra så har ni inte lyssnat på den än så gör det!






Alla skorna är från Bianco...


Kommentarer
Postat av: simone

Så söta pjux :)

2010-02-10 @ 11:51:17
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0