Valpar

Hej nu har vi 7 små underbara valpar hemma och jag kan inte slita mig ifrån dom!
Förlösningen tog ca 19 timmar och Alice var helt slut. Vi åkte in på djursjukhuset för att allt skulle gå säkrare till och så. Det skulle varit 8 stycken igentligen men den sista hanen var död :(
Men vi fick i alla fall 3 tikar och 4 hanar dom heter Opsy Daisy, Daisy Doo, Igle Pigle, Pinki Ponken, Makka Pakka, Tomblie Boo, Ninki Nonken :D
Den som kan lista ut var namnen kommer ifrån ska få en present av mig :D

Idag har jag jobbat lite också.. Det är bra att tjäna lite pengar!
Har dock ett problem denna veckan och det är vad fan jag ska klä ut mig till på Halloween!!!!!

Bilder på valparna kommer snart!

Kommentarer
Postat av: fridah

det är barnprogram!Makkapakka!!! haha jag ska få en present

2009-11-04 @ 08:47:25
URL: http://fridahovbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0