Söndag igen...

Nu är det söndag igen! Känns som att det alltid är söndag och att alla andra dagar bara försvinner iväg...
I helgen har det i alla fall varit utgång, chill och en hel del tårar!
Men även om livet går vidare och man antagligen kommer glömma bort det mesta så måste man stanna upp ett tag och tänka, VAD FAN ÄR DET SOM HÄNDER?!?
Det är hemskt att det är så ofta och att de är så unga, och jag kan inte förstå varför det gör så ont.
Tänk om man hade kunnat göra något annorlunda eller man ska nog inte tänka så.

Jag ska till sjukhuset imon i alla fall och få kolla upp mina lungor, för jag tror det flesta har hört mig snacka om lungcancer denna veckan som gått.. Men NEJ jag tror nog inte jag ha det.. (vi hoppas i alla fall).

Det är kanelbullens dag idag och jag har precis krängt i mig 3 st ^^
Det är underskattat!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0