Lungsäckinflammation...

Nu har jag varit på sjukhuset och fått konstaterat att jag lider av lungsäcksinfalmmation, så nu har jag en massa piller och hostmedicin att förbruka!
Kom till skolan perfekt till ensemblen och vi förberede till turnen och jag ska sjunga Ave Maria eller som maya själv säger det Ave MaYa!!
Jag har även bestämmt mig för en ny piercing, jag ska göra om den i tungan för det känns som att det är den som fattas. Jag kommer nog inom kort ta ut min earl för den är ju helt fuckad sen jag fastnade i Fridahs hår (och nej jag skyller inget på fridah).
Jag har kommit på att det inte finns någon bild på mig här så det kommer komma i detta inlägget!

Ikväll är det svenska hollywoodfruar som jag inte får missa! Jag älskar Anna Anka som är så jävla patetisk ^^


Kommentarer
Postat av: fridah

EYY EYY EYY!!!! Vaddå osm maYa säger? det var JAG som sa de ditt fuck face. don't take my fame away! Moahahah. Bra där att du inte skyller på mig som vanligt. Puss och fötter i din mun, jag vet att du gillar det ;) graw!

2009-10-06 @ 13:36:36
URL: http://shoeaholiciam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0