Lov...

Lov lov lov, efterlängtade lov!
Ja det började med en stressig shopping tur med fridah sen lite förfest och sminkning och sen bar det av till Guetta... När man väl kommer dit så får man stå i en trång kö, efter det kö till toa sen kö till baren. Lite av en besvikelse men Guetta var i alla fall bäst och donkan efter var fan ballaste på länge!!

Igår så sov jag länge sen bar jag och Fridah av till Olle och låg där och deckade lite sen ut på jalles och en helt okej kväll.. Jalapeno och chilli och fan vilket as garv!!!

Idag så åkte jag hem även om jag igentligen skulle till Tova på fest, men hundfan ska ju ha valpar snart så bäst att stanna hemma och kolla läget... Har handlat mycket Monster och Tomas köpte godis och läsk så blir en uppesittar kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0