Syo...

Av många skäl så har jag inte bloggat på ett tag. Men hoppas det blir ändring på det nu när jag har lite mer tid!
Skulle igentligen vara med på turnen nu med skolan men nej sånt blir inte fallet.
Men dom koller vara jätte duktiga och göra en riktig show.

Just nu sitter jag och lyssnar på Soundtracken till Amelie from montmartre:) Låtarna är så underbara och filmen också!
Måste ringa till min syo snart och beställa tid till möte, men kan inte hitta hennes nr någon stans så måste vell ringa till växlen och så får dom koppla mig dit :(

Får ju pengar imon så då blir det hårfärgning och räkningar för hela slanten, kanske hinner med en fika eller något annat skoj, inte för att räkningar är skoj men skönt att ha avklarade... INKASSO!!!!!

Hjälp med förslag på utbildningar sökes!


Vill ha väldigt mycket just nu!

Kommentarer
Postat av: mathea

Woaaow, skorna!

kram på dej!

2009-12-03 @ 19:35:19
URL: http://ispravak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0