Precis...

Det är igentligen underligt att tänka på hur olika vi alla är. Hur olika vi tänker och beter oss.
Att vissa inte klarar av att vara ensam och en del vill inget häldre.
Jag tror i alla fall att ens miljö och omgivning påverkar en väldigt mycket.
Tänk att alla eller ja i alla fall nästan alla har en bästa vän, men hur hittar man igentligen en sådan?
Jag menar hur vet man om man verkligen är bästa vänner eller om man bara är bra vänner?
Och när man slutar vara bästa vänner, vem bestämmer det?

Nä nu har jag tänkt förmycket idag!

Fottade Precis innan och han är nog en av mina bästa vänner...








Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hoppas att du har haft en bra vecka och att du får en underbar helg, ♥

2009-11-20 @ 15:09:45
URL: http://jeffelina.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej!

Har en fråga på min blogg ang. om man tror på något övernaturligt.

Gör du det? Och i sånt fall vad tror du på?

Svara gärna om du vill. Du behöver såklart inte, men det vore roligt att veta! :)

Kramar!

/Amanda

www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

2009-11-22 @ 11:51:38
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0