Mörker...

Jag är trött och det är mörkt!
Det är alltid mörkt nu för tiden, man blir så vemodig av all dena mörka omgivning.
Jag vet inte om jag gillar det eller om det får mig att bli galen, för galen är jag...
Eller jag vet inte vad alla andra tycker men jag håller nog på att få lite galensjuka!
Men jag tror jag gillar det, lite i alla fall...

Nu är det snart grey's och jag längtar som fan för det är så jävla bra!
Annars så har jag bara kollat på l-word och scrubs idag, även en hel del te drickande och käkar pepparkakor :)

Kolla in min mammas hemsida www.yashars.se och se nya uppdateringar på valparn som är sååå söta ^^

Mina tankar har på sista tiden varit på en väldigt speciell person...
Tror i alla fall att du har räddar mig lite! Och jag tror jag har räddat dig...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0