Shoppa...

Ibland är livet jätte bra och ibland är man helt förvirrad.
Nu verkar det som om alla är förvirrade och inte vet någonting
inte för att jag vet så mycket jag heller men.

Jag var och shoppade idag och det blev mycket fint som inhandlades, bland annat 3 par leggins, 2 T-shirts, 1 hoddie, mascara, foundation, hudlotion, nagellacksremover, en väska.
Imon blir det nog nya skor ^^ för jag hittade världens snyggaste skor idag men kilklack och bara helt sådära underbara men tror ni dom har min storlek? NEJ!!!!
Men sen fick jag Fridah till att gå och kolla i malmö om dom fanns där och jaaa det gjorde dom :D:D:D

Bilder på kläderna kommer när jag orkar lägga upp det! Så antagligen.. hhmmmm aldrig! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0