Arbetsförmedlingen...

Nu är jag precis färdigt sminkad och ny duschad..
Ska till arbetsförmedlingen och skriva in min och förhoppningsvis så kommer jag få ett jobb, men troligen inte.

Igår gjorde jag ingenting förutom att kolla på tv med Oskar och Jesper, för Fridah och Marcus sov hela dagen.
Jag åkte hem vid 6 och väl hemma så käkade jag nudlar (MUMS) och sen somnade jag typ direkt. Fast jag vaknade igen vid typ 4 och kollade på lite scrubs avsnit!

Ikväll eller ja när jag kommer hem från arbetsförmedlingen så ska jag börja måla om lite!
Man måste ju tjäna lite pengar nu när jag inte går i skolan!

Ha det fett


Dagens snygging!!<3


Kommentarer
Postat av: fridah

jag ska sova hela dagen idag också! förhoppningsvis med maggie, jag gillar det.

2009-12-09 @ 09:58:31
URL: http://fridahovbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0