2009...

2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja mycket! Båda bra och dåliga saker.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Håller inte på med sånnt skit!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära?  Ja alldeles för många :(
5. Vilka länder besökte du? Grekland och Danmark
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? inte som jag kan komma på!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 20 augusti
8. Vad var din största framgång 2009? ingen anning!
9. Största misstaget? Många men inga som jag kommer skriva här
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? JA! Jag skadar alltid mig....
11. Bästa köpet? mina svarta stövlar kanske?
12. Vad spenderade du mest pengar på? festande!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ja klart
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? allt med guetta och Rasmus Seebach
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? jag vet inte. Jag har nog varit ganska neutral hela detta året
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tillbringat mer tid med de som jag älskar
17. Vad önskar du att du gjort mindre? klippt mig
18. Hur tillbringar du julen? med familjen
19. Blev du kär i år? Nej tyvärr, men kanske nästa år?
20. Favoritprogram på TV? lätt svenska hollywood fruar och grey's
21. Bästa boken du läste i år? Hunden av Kerstin Ekman
22. Största musikaliska upptäckten? Rasmus Seebach och Samy Deluxe
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja, pengar och stuffs!
25. Något du önskade dig men inte fick? Ja.. en sjöko :( men jag ger inte upp kanske får den nästa år11
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag festade sönder med älskade!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mindre sorg och mer kärlek
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Leggins och oversize
29. Vad fick dig att må bra? Mina riktiga vänner och musiken
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Chuck i Gossip Girl *aah*
31. Vem saknade du? Allt för många... P<3
32. De bästa nya människorna du träffade? Tja det vet jag inte!


Kommentarer
Postat av: Diana

Otroligt bra blogg, keep it up!



Allt bra med dig?

2009-12-30 @ 14:01:47
URL: http://dianam.blogg.se/
Postat av: Madicken

Hej på dig!

Idag är det NYÅR!

Så vad gör du? :D



Du får ha en superbra kväll :)

Kram / Madicken

http://conler.blogg.se

2009-12-31 @ 22:26:38
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: hannah

haha kul att jag och alan har presenterat de fina artisterna för dej :P

2010-01-15 @ 17:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0